Quant costa als ajuntaments la gestió dels residus?

menysfemseivi | 22 Desembre, 2010 08:45 | latafanera.cat facebook.com twitter.com

Els companys de la plataforma mallorquina per la reducció dels residus varen celebrar durant la setmana europea de prevenció de residus una jornada formativa pels ajuntaments amb aquest títol tant clar.

La jornada informativa va tenir lloc el divendres 26 de novembre, al Centre Bit d'Inca. En aquesta jornada, de manera similar a la nostra sessió amb els ajuntaments, es va presentà el sistema dels SDDR de la mà de Rosa García, però a més a més va presentar-se una anàlisi de l'actual sistema de gestió d'envasos a càrrec de la Plataforma de Reducció de Residus de Mallorca.

jornada mallorca 26 novembre

Les dades son molt clares i la realitat és que amb l'actual sistema, els fabricants i envasadors només paguen als municipis pels envasos que els ciutadans aconseguim incorporar al circuit de recollida selectiva. qui paga la gestió de la resta?.

A la web dels companys mallorquins podeu descarregar-vos la molt interessant presentació de l'anàlisi del actual sistema de gestió a Mallorca mostrada durant la jornada.