setmana europea per la reducció dels residus

menysfemseivi | 18 Octubre, 2010 19:50 | latafanera.cat facebook.com twitter.com

El proper novembre es celebrarà la segona setmana europea per la reducció dels residus. Es tracta d'una iniciativa desenvolupada amb el recolzament dels fons LIFE de l'UE.

logo setmana europea reducció residus

Enguany les activitats es concentraran entre els dies 20 i 28 de novembre. I com l'any anterior es tracta de donar a conèixer les estratègies de reducció de residus i les polítiques de l'UE i dels seus membres; fomentar accions sostenibles per reduir els residus arreu d’Europa, fer públiques les tasques desenvolupades pels actors implicats en els residus, especialment dels exemples concrets de reducció de residus, i també fer canviar el comportament quotidià dels europeus (consum, producció).

L'any 2009 es dugueren a terme més de 2600 accions a 14 països. Enguany s'espera encara més impacte i vos podem informar de que en aquesta edició les entitats que formem aquesta Plataforma hi participarem. Per tant, la setmana europea per la reducció dels residus també es celebrarà a Eivissa. Ja vos anirem informant

Teniu disponible tota la informació a la web oficial tant en castellà com en català.

p>