Posam fil a l’agulla amb la teva roba .....

menysfemseivi | 29 Agost, 2012 11:32 | latafanera.cat facebook.com twitter.com

Aquest és el lema de la campanya que ha fet pública la Fundació Deixalles   per tal d'aconseguir incrementar el volum de residu textil que arriba als seus tallers. Aquesta campanya arriba després de que s'ha pogut constatar un desdens important de les donacions de roba, un 23% menys en el primer cuatrimestre de 2012

La campanya començarà el dia 1 de setembre amb campanyes de  recollida específiques a col·legis, empreses i espais públics. Deixalles espera incrementar el volum de roba gracies a l'aportació solidària dels ciutadans, i amb la qual cosa mantenir la bona activitats dels tallers de roba, justament ara que les  subvencions rebudes han baixat  considerablement.

Durant la presentació de la campanya, la Fundació Deixalles va agrair a la ciutadania, empreses i administracions que al llarg dels anys han confiat en la seca feina i donat suport a l'entitat. També es va recordar que el taller de roba forma part de les iniciatives de capacitació i reinserció sociolaboral de persones amb dificultats, alhora que suposa beneficis ambientals per les nostres illes.

A l'illa d'Eivissa, la Fundació Deixalles ha iniciat, de forma modesta, la recollida de roba en 2012 per al funcionament dels seus tallers, també amb recollides puntuals a centres escolars i a empreses, a més de recollir roba a la seva pròpia nau. D'aquesta forma Deixalles es suma a l'activitat d'ús del residu tèxtil per com eina d'inserció que Caritas  ja desenvolupa a Eivissa.