I que podem fer amb la nostra roba quan ja no la volem?

menysfemseivi | 27 Març, 2012 08:34 | latafanera.cat facebook.com twitter.com

Ja havíem comentat que la nostra roba vella es converteix en residu tèxtil i que aquest te possibilitats de ser reutilitzat o reciclat. Hi ha diferents alternatives, des de les més senzilles per a allargar la seva vida (reutilitzar-la com padassos, reconvertir-la (el que diuen customitzar), fer bosses per la compra, ...). Sempre hi ha una sortida i a més a més hi ha l’opció de donar-la a entitats que puguin desenvolupar unes tasques de selecció per a la seva revalorització. Aqueixa alternativa a més a més te el valor afegit de que les entitats desenvolupen accions d'inserció social en les quals la roba és la matèria prima.

A Eivissa aquesta labor la desenvolupa principalment Caritas amb el seu projecte A tot drap que te diferents punts de recollida estables a tota l'illa.

a tot drap

Si voleu col•laborar el millor es fer arribar la vostra roba a qualsevol d'aquests llocs:

• A Eivissa

- Recepció. c/Felip II, n. 16 (Es Pratet). Tel. 971311762. Matins de dilluns a divendres, de 9.30 a 13h. Tardes de dilluns a dijous, de 17 a 19.30h.

- Botiga solidaria. c/Carles III, n. 27 (Es Pratet). Tel. 971311762. Matins de dilluns a divendres, de 10 a 13h. Tardes de dilluns a dijous, de 17 a 19h.

- Botiga solidaria. c/Astúries, n. 15 (Figueretes). Tel. 971304282. Matins de dilluns a divendres, de 10 a 13h. Tardes de dilluns a dijous, de 17 a 19h.

• A Sant Antoni

- Botiga solidaria. c/Lepant, n. 5. Tel. 971803835. Matins de dilluns a dissabte, de 10.30 a 13h. Tardes de dilluns a divendres, de 17 a 19h.

- Taller d’inserció A tot Drap. c/Mayans, nau 5 (Polígon industrial de Montecristo). Tel. 971313803. Matins de dilluns a divendres, de 9 a 14h.

• A Santa Eulària

- Botiga solidaria. c/Historiador Clapés, n. 29. Tel. 971336948. Matins de dilluns a divendres, de 10 a 13h. Tardes de dilluns a dijous, de 17 a 19h.

• A Sant Josep

- Parròquia de Sant Jordi. Tel. 971396624. Matins de dilluns a divendres, de 11 a 13h.

• I a qualsevol de les parròquies de les illes d’Eivissa i Formentera, en els horaris habituals de les parròquies.