A Eivissa, ni un envàs a terra!!

menysfemseivi | 25 Agost, 2011 08:12 | latafanera.cat facebook.com twitter.com

Ja sabeu que a partir del 29 d'agost i fins el 9 de setembre tenim a Eivissa el Retorna Tour. Recolliu tots els envasos de beguda (llaunes i ampolles de plàstic de fins a 2 litres) que trobeu i a partir de dilluns aprofiteu l'ocasió per retornar-los a la màquina dels SDDR, i guanyareu 5 cèntims per cada envàs.

Aquesta iniciativa de l’Associació Retorna consistent en la realització de proves pilot de l’ús de màquines automatitzades per al retorn d’envasos, i que compta amb el recolzament de la Plataforma per a la Reducció de Residus d’Eivissa (Fundació Deixalles, GEN-GOB Eivissa i Amics de la Terra), ja ha finalitzat les dues primeres etapes del seu recorregut per la geografia espanyola. Actualment com ja sabeu està a Mallorca.

Ah, i recordeu que si aconseguiu una bona fotografia il•lustrativa del problema dels envasos, podeu participar en el sorteig de tres bicicletes!

Durant aquests 12 dies, la furgo amb la màquina de retorn es podrà trobar en dos ubicacions:

- Del 29 d'agost al 3 de setembre al Parc de la Pau al llarg del matí (9:00 a 15:00)

- Del 4 al 9 de setembre al Boulevart Abel Matutes en horari vespertí (15:30 a 21:30 hores).

Tenim el repte de superar l'èxit de altres ciutats!

- MADRID: 25.169 envasos

- EL SALER (PAÍS VALENCIÀ): 21.180 envasos

Ho aconseguirem?

L’objectiu és donar a conèixer a la ciutadania un altra forma de reciclar més justa, ecoeficient i econòmica, que en posar-se marxa, ens permetrà gaudir de platges i carrers lliures d’envasos, com ja ocorre a altres països, el SDDR.