#Recuperadors. Video d'amics de la Terra.

menysfemseivi | 27 Octubre, 2015 13:59 | latafanera.cat facebook.com twitter.com

Els companys d'Amics de la Terra han `presentat un màgnific video en relació als recuperadors a Eivissa, englobat dins els seu projecte 50/20. Dins d'aquest projecte també han preparat una guia dels recuperadors a Eivissa a la qual pots accedir des d'aquest enllaç. Esperem que vos agradi.

S'apropa la Setmana Europea de la Prevenciˇ dels Residus 2015

menysfemseivi | 15 Octubre, 2015 10:45 | latafanera.cat facebook.com twitter.com

Ja falta ben poc per la celebració de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus 2015 que tindrà lloc del 21 al 29 de Novembre de 2015. Com sempre entitats membres de menys fems a Eivissa participaran, pero tothom pot organitzar alguna activitat (centres escolars, associacions veinals, ...).

Si teniu clar que voleu participar i sabeu quina acció voleu desenvolupar, podeu enregistrar-vos directament al següent enllaç http://www.ewwr.eu/registrer i donar d’alta la vostra acció, el termini per enregistrar les accions ja està obert i finalitza el dia 6 de novembre. Si voleu participar però no teniu clar què voleu fer, a la pàgina web oficial podeu trobar accions d’anys anteriors que us poden ser inspiradores http://www.ewwr.eu/ca, en qualsevol cas les accions han d’estar relacionades amb un dels 3 temes del projecte: Prevenció en origen, reutilització i preparació per a la reutilització i foment del reciclatge.

També podeu participar de la Jornada europea de neteja “Let’s Clean Up Europe!” que també forma part d’aquest esdeveniment Europeu però que es durà a terme el 8-10 de maig de 2016 (http://www.ewwr.eu/ca/take_part/lets-clean-up-europe ).

Per a qualsevol cosa relacionada amb l’organització d’aquest esdeveniment a l’illa d’Eivissa podeu posar-vos en contacte amb el personal tècnic de medi ambient al Consell Insular  (971195940).

Segona mÓ i reutilitzaciˇ a Eivissa

menysfemseivi | 09 Octubre, 2015 10:38 | latafanera.cat facebook.com twitter.com

Des de la Fundació Deixalles ens fan arribar aquest video en relació al seu bloc de foment de la reutilització a Eivissa. Un bon tutorial.